درباره ما

کلینیک زیبایی سام

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در تهران

نمایش ویدیو درباره اصالت و زیبایی چهره شما در کلینیک زیبایی سام
جوانسازی و زیبایی صورت
نمایش ویدیو درباره فیشیال تخصصی
فیشیال تخصصی
نمایش ویدیو درباره زیبایی لب
زیبایی لب با فیلر
نمایش ویدیو درباره هایفوتراپی
هایفوتراپی
نمایش ویدیو درباره مزوتراپی مو
مزوتراپی مو
نمایش ویدیو درباره زاویه سازی فک و چانه
زاویه سازی فک و چانه

خدمات زیبایی

آشنایی با برخی خدمات کلینیک زیبایی سام

در کلینیک زیبایی سام، مشتریان می توانند انتظار طیف وسیعی از خدمات زیبایی و مراقبت از پوست را داشته باشند که توسط متخصصان مجرب و بسیار ماهر ارائه می شود. این خدمات برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و ارائه بهترین نتایج طراحی شده اند.

این کلینیک علاوه بر حضور متخصص پوست و مو که می تواند انواع بیماری های پوستی و ریزش مو را درمان کند، خدمات لیزر را با جدیدترین تکنولوژی برای از بین بردن موهای زائد و درمان بیماری های پوستی ارائه می دهد. خدمات لیزر این کلینیک با پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنیک ها برای حداکثر کارایی و اثربخشی انجام می شود.

همچنین مشتریان می توانند از خدمات زیبایی پوست و مو مانند جوانسازی و پاکسازی پوست با استفاده از جدیدترین تکنیک ها و تجهیزات، خدمات فیشیال، مزوتراپی مو، تزریق بوتاکس و فیلر و بسیاری از روش های درمانی دیگر بهره مند شوند. پرسنل کلینیک برای ارائه تجربه ای آرامش بخش و تجدید قوا به مراجعان بسیار دقت می کنند و به آنها احساس شادابی و اعتماد به نفس می دهند.

همچنین کلینیک زیبایی سام به ارائه مشاوره و انجام پیکرتراشی و بادی کانتورینگ به روش لیپوماتیک با جدیدترین دستگاه ها توسط متخصصین مجرب می پردازد. این روش با رعایت کامل ملاحظات پزشکی و ایمنی انجام می شود و بهترین نتایج ممکن را برای مشتریان تضمین می کند.

کلینیک زیبایی سام طیف گسترده ای از خدمات پوست، مو و زیبایی را به مشتریان ارائه می دهد که در ادامه با برخی از آن ها آشنا می شوید و این کلینیک را به مقصدی ایده آل برای هر کسی که به دنبال ظاهری زیبا و احساسی عالی است تبدیل می کند.

تماس با ما

جهت هماهنگی و مشاوره با ما تماس بگیرید.

کلینیک زیبایی سام
کلینیک زیبایی سام

آدرس کلینیک: تهران، ولیعصر، بین بهشتی و مطهری، نبش کوچه شجاعی، جنب داروخانه بهرامی، پلاک ۲۰۱۷، طبقه ۳ و ۴

ساعات کاری: هر روز از ساعت 9 صبح تا ساعت 9 شب

نمونه کارها

مشاهده نمونه کارهای کلینیک زیبایی سام

مشاوره رایگان