خدمات پیکر تراشی

خدمات پیکر تراشی

ارائه خدمات پیکرتراشی در کلینیک زیبایی سام

تغییر عادات غذایی باعث شده که بسیاری از افراد از هیکل خود راضی نباشند و از طرف دیگر برای داشتن یک هیکل ایده آل، حاضر به رعایت یک رژیم غذایی خاص به همراه برنامه ورزشی منظم نگردند. شاید همین مسئله باعث پیدایش روش‌های مختلف پزشکی جهت کاهش چربی های اضافه بدن شده است.روش‌های مختلفی برای کاهش چربی های اضافه بدن وجود دارد. با وجود اینکه همه این روش‌ها با هدف لاغری انجام می‌شوند، اما یک سری تفاوت‌های ویژه‌ای نیز با یکدیگر دارند. به طور کلی، انجام جراحی لاغری به کسانی توصیه می‌شود که از چاقی مفرط رنج می‌برند. بنابراین، در صورتی که پزشک تشخیص دهد، مشکل چاقی شما با رعایت رژیم غذایی و ورزش حل می‌شود،احتمالا هیچ یک از این روش‌ها را به شما پیشنهاد ندهد. 

علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که نتیجه بهترین روش پیکر تراشی هم صددرصد ماندگار نخواهد بود، اگر شما رژیم غذایی و ورزشی تان را رعایت نکنید. به خاطر داشته باشید که در زندگی هیچ چیز خوبی را رایگان به شما نمی‌دهند؛ پس برای داشتن اندامی زیبا و سلامت، تلاش کنید.

روش‌های مختلف جراحی لاغری

قبل از اینکه به معرفی بهترین روش پیکرتراشی بپردازیم، بهتر است ابتدا یک نگاه کلی به روش‌های مختلف انجام این کار داشته باشیم. جراحی شکم چاق اولین بار با رویکرد جراحی فتق ناف انجام می‌شد. به این صورت که بخشی از چربی و پوست شکم از قسمت پایین، بریده شده و سپس دو طرف شکم بهم دوخته می‌شدند. اما مسلما بعد از مدتی مشخص شد که این روش کارآیی چندانی ندارد. بعد از آن، پزشکان تصمیم گرفتند که برای کاهش چربی های اضافه بدن از روشی مشابه با لیفت صورت استفاده کنند. اما با توجه به اینکه در این شیوه احتمال جابجایی ناف وجود داشت، از روش‌هایی استفاده کردند که ناف را سر جای خود نگهدارد.

جراحی لاغری به روش لیپوماتیک

لیپوماتیک یکی از روش‌های لاغری است که در آن می‌توان به سرعت از چربی‌های اضافه بدن راحت شد. در این روش نیازی به ایجاد برش در شکم و یا ناحیه مورد نظر نیست؛ چرا که با ایجاد یک سوراخ، میله‌ای وارد ناحیه موردنظر شده و چربی‌های اضافه را خارج می‌کند. یکی از مهمترین مزایای لیپوماتیک این است که از چربی‌های خارج‌شده می‌توان برای سایر قسمتهای بدن استفاده کرد. پس اگر قصد فرم‌دهی به سایر بخش‌های بدن با چربی سازگار با بدن خودتان را دارید، لیپوماتیک روش خوبی خواهد بود. بنابراین، در صورتی که برای این جراحی واجد شرایط باشید، لیپوماتیک بهترین روش پیکرتراشی خواهد بود.

افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان