فیشیال تخصصی

فیشیال و خدمات پاکسازی تخصصی

فیشیال چیست؟

فیشیال یک درمان جامع مراقبت از پوست است که برای دستیابی به پوستی درخشان و شاداب مورد استفاده قرار میگیرد و شامل استفاده از محصولات مختلف مانند لوسیون، ماسک، لایه بردار و ابزارهایی است که توسط افراد آموزش دیده انجام می شود.

این درمان معمولاً بین یک تا دو ساعت طول می کشد و به گونه ای طراحی شده است که یک تجربه آرامش بخش و جوان کننده باشد تا زمانی که با پوست احیا شده از کلینیک خارج می شوید، احساس شادابی و جوانی در پوست صورت خود خواهید داشت.

فیشال می تواند به کاهش استرس و بهبود سلامت کلی پوست شما نیز کمک کند و اگر به دنبال روشی ساده و موثر برای تقویت روتین مراقبت از پوست و دستیابی به ظاهری جوان تر هستید، فیشیال بهترین راه حل است.

مراحل فیشیال چیست؟

پاکسازی صورت

هنگامی که درمان فیشیال را شروع می کنید، گام اولیه این است که صورت از آرایش و آلودگی های محیطی با استفاده از پاک کننده های مخصوص که مناسب نوع پوست شما هستند پاکسازی گردد. سپس فرآیند پاکسازی با توجه به نیازهای خاص پوست شما ادامه می یابد. در مرحله پاکسازی آلودگی ها ، جوش های سر سفید و سر سیاه از منافذ پوست زدوده می شود.

همچنین با توجه به نوع پوست فرد، در صورت وجود آکنه فعال روی پوست، نوع پاکسازی آن متفاوت است، حتی می توان در این مرحله از محلول های مخصوص استفاده کرد. پاکسازی پوست باعث کاهش لایه شاخی پوست به مرور زمان می شود که نقش بسزایی در افزایش گردش خون دارد و با کاهش ضخامت لایه شاخی یا به اصطلاح لایه مرده، چین و چروک های سطحی پوست را تا حد زیادی کاهش می دهد.

ماساژ صورت

بعد از مرحله پاکسازی، مرحله بعدی در فیشیال، مرحله ماساژ است که ممکن است بر اساس عواملی مانند سن و نوع پوست متفاوت باشد. با این حال، هدف اصلی ماساژ صورت بهبود گردش خون، تحریک تولید کلاژن و افزایش خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست است. علاوه بر این فواید، ماساژ صورت باعث ایجاد حس آرامش نیز می شود و می تواند به رفع استرس و خستگی کمک کند.

استفاده از ماسک و لایه بردار

پس از مرحله ماساژ، فیشیال ممکن است شامل استفاده از ماسک یا لایه‌بردار باشد که بسته به نوع پوست و نیاز فرد متفاوت است. انتخاب نوع و مارک مناسب ماسک برای این مرحله بسیار مهم است زیرا ماسک های تخصصی صورت می توانند نتایج بسیار موثری را برای پوست ارائه دهند.

استفاده از دستگاه های تخصصی فیشیال

پس از ماساژ و استفاده از ماسک، متخصص فیشیال ممکن است از دستگاههای تخصصی برای بهبود عملکرد پوست استفاده کند که همگی ماهیتی موضعی دارند. تمامی مراحل انجام یک فیشال روی سطح پوست بدون ایجاد درد و عارضه انجام می شود و هیچ ماده ای به پوست تزریق نمی شود و یا وسیله ای وارد پوست می شود.

مزایای فیشیال

فیشیال فواید مختلفی برای پوست دارد. تنها پس از یک جلسه، تفاوتی در پوست خود خواهید دید. با درمان های منظم صورت، پوست شما به مرور زمان روشن تر، شاداب تر و تمیزتر می شود. فیشیال مانند ورزش پوست است که به آبرسانی پوست و حفظ سلامت آن کمک می کند. برای افراد مبتلا به آکنه، چندین روش مختلف فیشیال می تواند به دستیابی به نتایج دلخواه کمک کند. هیچ محدودیت سنی برای آن وجود ندارد، زیرا ایمن هستند و افراد در هر سنی می توانند از آن برای بهبود ظاهر و سلامت پوست خود استفاده کنند.

افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان