تفاوت میسلار واتر و تونر چیست؟

میسلار واتر

میسلار واتر یک محلول پاک‌کننده و تمیزکننده پوست است. این محصول از ترکیب آب و روغن‌ها ساخته شده و به طور معمول حاوی میسل‌ها می‌باشد. میسل‌ها ساختاری مخصوص دارند که به دلیل ترکیب آب و روغن، قادر به جذب ذرات آلودگی، آرایش و مواد زیستی از پوست می‌شوند. این ذرات به صورت میسل‌ها در میان محلول حل می‌شوند.

استفاده از میسلار واتر به عنوان یک قدم اولیه در مراقبت از پوست کمک به پاکسازی پوست از آلودگی‌ها، آرایش و مواد زیستی می‌کند. این محصول به طور عمده در پوست چرب و حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میسلار واتر

تونر

تونر یک محصول مراقبت از پوست است که پس از پاکسازی پوست به کار می‌رود. اصولاً تونر به پوست کمک می‌کند تا pH آن را تنظیم کند و پس از پاکسازی پوست، مواد آلوده و باقیمانده را به طور کامل از پوست حذف کند.

بعضی از تونرها از مواد مرطوب‌کننده و تسکین‌دهنده نیز تشکیل شده‌اند که می‌توانند به پوست احساس نرمی و تازگی بدهند. تونرها معمولاً به عنوان مرحله دوم در روتین مراقبت از پوست، بعد از پاکسازی و قبل از استفاده از سرم‌ها یا مرطوب‌کننده‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تونر

در نتیجه، میسلار واتر و تونر دو محصول مختلف هستند که هرکدام وظایف و اهداف خود را در مراقبت از پوست دارند. توصیه می‌شود که محصولات مورد استفاده در روتین مراقبت از پوست خود را بر اساس نوع پوست و نیازهای خاص خود انتخاب کنید.

کلینیک زیبایی سام

کلینیک زیبایی سام با ارائه خدمات زیبایی متنوع و باکیفیت، به شما کمک می‌کند تا به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید.

متخصصان مجرب و باسابقه ما در کلینیک سام، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و بهترین متریال روز دنیا، خدمات زیبایی را به شما ارائه می‌دهند.

همین امروز با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید!

افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان