کاشت طبیعی ابرو در کلینیک زیبایی سام

کاشت طبیعی ابرو یک روش متداول در جراحی زیبایی است که به افراد امکان می‌دهد ابروهای طبیعی‌تر و جذاب‌تری داشته باشند. این فرآیند ممکن است برای افرادی که ابروهای خود را به دلیل فرورفتگی، ناهمتا یا نقص‌های دیگری از دست داده‌اند یا به دنبال افزایش حجم و شکل ابروهای خود هستند، مورد توجه قرار گیرد.

در کاشت ابرو، معمولاً از دو روش اصلی استفاده می‌شود:

  1. کاشت موهای ابرو (FUE Eyebrow Transplant): در این روش، موهایی که از نواحی دیگری از بدن شما جمع آوری می‌شوند (معمولاً ناحیه پشت سر) به ابروها منتقل می‌شوند. این موها بسیار نازک و نرم و شبیه به موهای طبیعی ابروها هستند. این روش به ویژه برای افرادی مناسب است که ابروهایی نازک و کم مو دارند.
  2. کاشت ابرو با فیلر یا مواد پرکننده: در این روش، فیلرهای خاص یا مواد پرکننده به ابروها تزریق می‌شوند تا حجم و شکل ابروها بهبود یابد. این روش به سرعت نتایج قابل مشاهده دارد و نیاز به جراحی ندارد، اما اثرات آن معمولاً موقتی هستند و نیاز به تزریق مجدد دارند.


در کاشت و پیوند ابرو ، فولیکول های مو که شامل مو و قسمت های بسیار جزئی که وظیفه ساخت و رشد مو را دارند از قسمتی از سر که معمولا شامل پشت سر و مابین دو گوش فرد می باشد گرفته می شود و به ناحیه از ابرو که نیاز به کاشت دارد پیوند زده و منتقل می شود. پس از کاشت فولیکول های مو در ناحیه ابرو ، تارهای موی کاشته شده تا پایان عمر فرد با همان قوت به رشد خود ادامه می دهند و همچون ابروی خود فرد می توان آن ها را برداشت و یا اصلاح نمود.
کاشت ابرو در هر فردی بر اساس ویژگی‌های صورت، تمایلات و خواسته های فردی و نوع چهره فرد به صورت جداگانه و منحصر به فرد طراحی می‌شود. یک پزشک با تجربه، به دقت باید مسائلی همچون شکل قوس، ضخامت مناسب مو، فضای بین ابروها و طول آنها را در نظر داشته باشد.

افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان